he hehe heej

Idag drog vi ut en tand på jobbet! Först skulle vi dra ut den genom att knyta ett snöre i den och se fästa snöret i en dörr och seeen smälla igen dörren. Men det var skitsvårt att knyta i en liten mjölktand så vi gick vidare till plan B. Bita i ett äpple. Vi hittade inget äpple. Plan C. Bita i en morot. Vi hittade ingen morot. Plan D, ring en vän, eller snarare ta hjälp av en kompis hårda och orädda nypor.

Så ett litet flickebarn drog ut en tand på ett annat litet flickebarn.

Och jag stod i bakgrunden och flinade som en tönt... Men det är ju lite av mitt signum så skitsamma.




GUUUUUUD vad Olle var bra idag?!?!!! Rösta på honom. Jag får inte rösta för min föräldrar... Skämt åsido. Jag fick inte det när jag var liten. Och så som man blir uppfostrad... Så... Så blir man. Ju. Typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0