skinnflärp

Igår när jag och Hannes hade onsdagsmys i soffan till Berg flyttar in så råkade jag känna på hans fingrar. Eller hans nagelband rättare sagt. Och jag dog typ.

De var torra, trasiga och fulla av flisor.

HEEEHEHEHEHEHEEEH hörs det inom mig då. Eventuellt lite utanför också.

Jag vill bara dra, slita, pilla, (tugga) och sen smörja in med kräm.

Av hela mitt hjärta älskar jag att dra bort skinnflisor. Från läppar och nagelband främst. Ibland när jag hittar en riktigt bra flisa blir jag nästan apatisk bara av att veta vad jag har framför mig - att dra loss den.



... Så vårt fredagsmys slutade ganska abrupt igår eftersom Hannes inte litade på att jag "bara skulle känna"... Klokt gjort.


Kommentarer
Postat av: bitterfittan

du kan få tugga på mina fingrar om du vill?

2010-11-05 @ 18:47:03
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0