sömnlös i Seattle... nej, *Hånger

Okej. Glöm lägenheten. När jag inte gick med på att betala 7000 och skriva på hyresavtal innan jag sett den så var jag inte längre intressant... Hehe. Så man undrar ju lite hur många som har betalat 7k och sen aldrig sett röken av någon lägenhet.

Kul grej annars: jag somnade cirka halv fyra inatt. La mig i sängen vid tolv typ men kunde verkligen inte somna. Så vid halv tre inatt satt jag och kollade på en dokumentär om Det Vilda Ryssland. Eller Det Oberäkneliga Ryssland kanske det var. Skitsamma.

Iallafall så gick jag upp vid tio idag, och planerar att fylla denna dag av aktiviteter så att jag kan bli lite trött och därmed sova inatt.


hej!

Kommentarer
Postat av: JOHAN

Det heter mycket rätt och riktigt "Det Vilda Ryssland"! mycket bra serie för oss naturtrognatöntar! :) ps tack för lånet av pumpan.. hann ju aldrig lämna tillbaka den hehehehehehe men två dagar efter var det bara en orange smörja på trappan med lite stearinljus i..

2010-11-16 @ 15:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0