ställ er upp

Dansa din djävul. DANSA. Ta dina armar runt min kropp och krama hårt. Tryck luften ur min lungor, sorgen ur mitt hjärta och förnuftet ur min hjärna. Dansa mig medvetslös. Böj mig, lyft mig, sträck mig, håll mig. Tvinga min kropp att följa din, radera min fria vilja.

Hehe. Freestylade lite från titeln på låten som är lite längre ner.

Jag har just satt high score på Hannes Nintendo DS! Satt i en halvtimme och kämpade. Tillslut nådde jag 1627p och hamnade därmed på high score-listan. Hannes blev lite bitter, det var tydligen en bana som han inte ens hade testat.


Annars så samlar jag krafter inför dagens missions: 1. Dammsuga uppe 2. Lägga in 300 (känns som det iallafall) klädesplagg i min garderob.

Imorgon och på fredag ska jag jobba, har jag sagt det? Det ska jag iallafall. På fritids i Forsheda.

hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0