tårta? på en tisdag?

Vi sitter i soffan. Jag, pappa och Hannes. Pappa sover, Hannes spelar Nintendo DS, jag "spela data".

Förut beställde jag Backpacker3!!! Jag är extremt taggad på att spela det. För flera år sedan spelade vi (jag och Linnea) Backpacker1 som vi fått av morfar. Favoritresmålen var Polen (för att jobba som hästskötare), England (för att jobba som spion) och Norge (för att jobba som skidlärare). Jag minns att man kunde jobba som frukt- och grönsakshandlare i Spanien typ och att slutprovet där man skulle sortera frukter var hur jävla svårt som helst.

Men tillbaka till soffan.

När vi åt middag sa pappa: Ska vi inte göra en tårta idag? Det är ju ändå Halloween.

Jag och Hannes var såklart tårtsugna och eftersom pappa köpte tårtbottnar häromdagen så var ju saken klar. Meen en hel tårta kan ju kännas lite mycket på 3 personer och på en tisdag dessutom. Så vi gjorde en halv tårta. Nu väntar vi på att äta den. Den står och "gottar till sig lite". Tiden är satt till 19:45. Men mamma kommer hem från Stockholm 20:30 så egentligen kan vi ju likväl vänta på henne. Men samtidigt vill vi äta den nu... Knepigt beslut!


Dessutom funderar jag på om jag kanske ska duscha. Har inte gjort det sen i lördags... Men asså... Jag känner ingen motivation till det... Mitt hår är inte ens fett, bara lite risigt. Fast å andra sidan får det ju tiden att gå... Jätteknepigt beslut!


Kommentarer
Postat av: Miss H

fyfan vad sjukt att jag gick in på ålle (åhlens) och skulle köpa det idag. men dom hade dte inte. iaf sortera fisk i norge var väl värre? hatade det ljudet när man sorterade fel

2010-11-03 @ 18:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0