äntligen candy

Mmm vilken gottegris jag är. Köpte en tvåhundragrammare Marabou idag för 18 kr DKK! Är lika med cirka 22 SEK!
Det slår mig nu att jag inte vet om det är billigt eller inte, har aldrig tidigare köpt en tvåhundragrammare. Min mor/mitt samvete har aldrig tidigare tillåtit det.
Köpte även mitt andra favoritgodis (efter LysMelk), aka Pariser Linser. Små ovala grejer som är antingen rosa, lila eller vita och innehåller choklad och mint.
Så här sitter jag nu och käkar just de där linserna. Ibland tuggar jag dem hela, ibland smälter jag dem, ibland biter jag bort chokladen och så vidare.
Jag är en så fantasifull tjej!



Funderar också när familjen kan tänkas svara på skype. Är man inte vid datorn så ska man ju för fan ändra sin onlinestatus?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0