att dagligen träna sitt tålamod

Känner mig som en nyvaken baby. Har legat i koma i soffan ett tag efter en SJUK cykeltur. Fattar inte hur det kan vara motvind vilken riktning man än kör i?!
Dessutom var jag tvungen att djupandas innan för att samla krafter. Sonen hade fått tillåtelse att göra en smoothie OM han LOVADE att städa efter sig. Jag tvingade honom att se mig i ögonen och säga "Jag LOVAR att röja upp ALLT efter mig."
När det väl var dags att städa så "orkade" han inte. HEHEHE jag blir så irriterad då att jag knappt överlever. Men städade gjorde han tillslut, här slipper ingen undan! Dessutom tappade han en skål med äggskal på golvet så han fick till och med hämta dammsugaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0