degarnas degklump, c'est moi

Jag är så dåsig att jag undrar om jag egentligen är vaken? Båda barnen är hemma hos en som har hästar här, så därför har jag och lillkatten degat i soffan en två-tre timmar nu.
OCH så luktar jag fortfarande bajs.
OCH jag har på mig mina mest obekväma byxor för jag får ångest om jag inte varierar kläder och utnyttjar hela garderoben.
Imorgon måste jag ta mig in till (sommaren i) city (1990) för att köpa saker:
balsam
handkräm
läppsyl/lypsyl
fotfil
mascara
nagellack
Perfekt inköpslista för en kombination av H&M/Apoteket. Men här finns ju inte H&M?! Ser därför ingen annan lösning än att tvingas köpa allt detta inne på ett (en?) supermarket. Och det känns så tattigt! Därinne handlar man mat, inte kosmetika...

Kommentarer
Postat av: honey

en supermarket tror jag allt att det heter. är du nåt du vill att jag ska medbringa mig? tex böcker eller dylikt?

2010-09-30 @ 13:31:15
Postat av: honey

skickades min första kommentar?!

2010-09-30 @ 15:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0