filmguiden

Har just kollat på the Last Song och guuud vad dålig den var.
1. Det där tonårstrotset, existerar det någonstans förutom på amerikanska filmer?
2. Ronnie och Will sa Jag älskar dig efter vaddå? 1 vecka? Och hon blev kär i honom tack vare hans extrajobb?
3. Varför kom inte mamman hem tidigare? Låta barnen vara ensamma under värsta perioden ever.
4. Det här med pappans "ångest" över kyrkobranden, det var jävligt svagt framställt.
5. Han Marcus och den rödhåriga, vad spelade deras medverkan för roll egentligen?
Svag film alltså! Jag kände inte en enda medkänsla med karaktärerna. Det kändes verkligen som en film gjord av en bok där de ba "vi måste ha en scen från varje kapitel".
Nu går jag direkt vidare till antingen Remember Me eller Confessions of a Shopaholic. Troligtvis den sista.
Va? Varför jag vill se Remember Me? För att Lena Olin är med! Va? Robert Pattinson? Nej nej... Lena Olin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0