fyra fakta

- Jag behöver en musikspelare. Alla dessa promenader och cykelturer kräver musik. Mobilens uttag har sagt sitt och därför behöver jag något annat. Men vad? iPod känns såå 2008 och dessutom kommer jag troligen behöva kirra ny mobil inom ett år så det känns onödigt. Ny mobil redan nu är ännu mer onödigt då jag inte använder den nu. Alltså återstår en billig skrutt-mp3. Vet ni förresten att det inte går att ladda ner någonting här i Danmark?! Piratebay, tankafetast och liknande är alla blockade. Det är segt!

- Jag behöver ett skohorn. Mina gympaskor är svåra att få på.

- För att komma ihåg alla nya koder och nummer har jag skrivit en 53 siffror lång rad med saker som telefonnummer Sverige, mobilnummer Danmark, bankkod Danmark, personnummer Sverige, personnummer Danmark, siffrorna från Lost (4 8 15 16 23 42). Smart knep. Gäller bara att hålla isär allt.

- Jag har fått en ny kompis. Fast nu när jag skriver detta så blev det riktigt patetiskt. Det är ingen kompis. Det är en vild hankatt som älskar mig och bara mig. Gud så deppigt. Att jag är glad över det.

hejdå.

Kommentarer
Postat av: Kevin

en kompis är bättre än ingen kompis...jag är helt ensam här...

2010-09-22 @ 16:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0