igår i simhallen

Hahaha alltså... Igår när vi var i simhallen hände det en grej som får mig att gapskratta varje gång jag tänker på den.
Det fanns en vattenrutschkana där som jag och sonen skulle åka. För att det skulle gå snabbare så åkte vi på en blå grej, de framför oss åkte inte på en blå grej... Var jag och sonen noga med att kolla att deras åk slutfördes? Var vi noga med att ha fri väg? Nej och nej.
Så alltså HAHA, de hade precis rest på sig från banan när vi kom i hög hastighet, så jag och sonen kör in i dem bakifrån så att de trillar baklänges över oss, HAHA, jag får en papparumpa i ansiktet och sonen försvinner någonstans under tjocka pappalår, jag ser bara hans små armar splattra över ytan. Hahaha jag trodde jag skulle dö av tillbakahållet gapskratt, istället fnittrade jag våldsamt i fem minuter och försökte tänka på annat. 

Kommentarer
Postat av: ree

hahahahahahaha seriöst jag har läst det här inlägget flera gånger och skrattar mer och mer för varje gång

2010-09-27 @ 21:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0