kväll på landet

Åh min gud, oh my god, oh mon dieu. Har just suttit vet inte hur länge ute hos den lille kattungen för att göra den mer tam. Hade jag inte skolios innan så har jag det nu... Min rygg känns som en parentes. Men när kattungen till slut gav efter och började leka med min arm så förvandlades ändå hela mitt inre till glädje, skolios till trots.

På tal om parentes där innan förresten. Jag minns när vi hade diktamen i kanske fyran? Jag blev förhörd av mamma och skrev de meningar hon läste. Så läste hon:
"Inom parentes..."
What the fuck?! Hade jag tänkt om det hade varit 2010 men det var det inte då så jag tänkte väl eh va? Det ordet hade jag aldrig hört förut.
"Hur stavas det?!" svarade jag alltså.
Hehe.

Nu kom det en främmande bil hit, späNNANDE!!! Vem kan det vaaa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0