my back is Killing me

Vet inte vad jag ska ta mig till. Har varit vaken sedan klockan 7 bara för att jag har så äckligt ont i ryggen. Kan inte ligga på rygg, mage eller sida utan att ge upp efter 5 minuter. Kan inte heller ligga i soffan och kan knappt sitta.
Antar att det beror på min säng för jag brukar få ont i ryggen vid sängbyte. Men hur deppigt känns inte det? Sängen kommer inte bytas ut. Isåfall eventuellt madrassbyte men jag vet inte vad den nya madrassen skulle ha för egenskaper.
Sjukt jobbigt läge alltså.
Det gör inte ont när jag rör mig, och om jag byter läge så kan jag ha det nya i några minuter. Fast att böja sig åt sidan och fram och bak hela tiden ger troligen ett ganska kissinödigt/koncentrationssvårighetsaktigt intryck så det känns inte så lockande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0