nackspärr och fölsedag

Jag är riktigt seg idag. Vaknade och var benådad med någon slags nackspärr. Fast det gör inte ont i nacken utan mer i övergången mellan nacke och axlar. Denna värk gör att man blir jävligt stel, vilket gör att jag får ont i ryggen.
Så stora delar av mig känner smärta, därför har denna arbetsdag varit (och är) en plåga. Är tvungen att ta avslappningspauser i soffan mellan dammtorkningarna och dammsugningarna.
...... Åh gud. Stretchade just lite och plötsligt knakade det som om ett träd knäcktes från min nacke. Smärtsamt!
Annars så fyller pöjken år imon så jag ska göra hans present nu. Han tjatar varje dag om att spela Sims så han ska få biljetter till just detta. Typ "Spela 20 minuter" och "Spela 30 minuter". En regel är dock att han bara får använda en biljett om dagen. Jag är ingen martyr som gillar tanken på att se honom förstöra min dator...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0