så jävla ägd data

Pojken är hemma och vi ska snart baka en kaka.
Jag bara undrar hur det är möjligt att det nu har tagit mig 10 minuter att finna ett vettigt recept på muffins? Alla recept ska vara så väldigt speciella och nYtäNKanDE** med bikarbonat, arrak, stå över natten och bla bla.
Iallafall så har jag hittat ett nu som verkar bra.
En sista grej bara. Mamma sa häromdagen att hennes IT-tekniker hade tipsat om att man ska ta ut batteriet från sin laptop om man har kontakten i. Och jag har alltid kontakten i så numer kör jag utan batteri. Är detta lika nytt för er som för mig eller är jag efter? Känns som om man gamblar lite, som om man lurar datorn och ba Vet du att du funkar sans batteri nu?!
Nåväl.
Nu: muffins.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0