slappz0r

För tillfället handlar alltför många procent av mitt liv om Zumba. Såndär fitnessdans eller vad det nu är.
Har jag börjat på Zumba? NEJ!
Men av någon outgrundlig anledning så läser jag om Zumba överfuckingallt. Reklam på blogg.se, i Vänneravsnitt, på facebook, annons i lokaltidningen JAG HAR TILL OCH MED DRÖMT OM ZUMBA?!?!
Kan någon vara vänlig att uppdatera mig om när Zumba plötsligt gick om fotboll och blev den världsledande sporten? Tack.
Annars så... Hade jag ganska lite städning nu på förmiddagen för jag och pöjken ska städa hans rum i eftermiddag. Därför passade jag på att götta lite framför TV:n när Linas Kvällsbok visades på SF-kanalen. En film som för övrigt hade mycket mer att hämta från boken. Världshistoriens misstag att sätta Mylaine Hedreul aka Steffi på huvudrollen. Hon har sett likadan ut sen En Ö i Havet från 2002.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har provat på zumba haha! laddat ner det till datan och stod ute i vår trädgård i danmark och körde för fullt, tills mina släktingar kom och såg mig och undra vad jag höll på med hehehe. För örvrigt var zumba lite för avancerat för mig ;)

2010-09-01 @ 18:55:41
URL: http://annawahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0