there's no "I" in team

Nämn något som gjorde dig glad igår: Pöjken skrev: jeg ælsker ellen på min whiteboardtavla
Vad gjorde du kl. 8.00 i morse: Matade katterna
Vad gjorde du för 15 min sedan: Konstaterade att intet nytt hade skett på facebook
Det sista du sa högt: Heeeeeiiiiiii
Det senaste någon sa till dig: Mjau
Vad har du druckit idag: Oboy och mælk
Vad var det senaste du åt: Plommon, fick allergisk reaktion i form av hjärtkramp, livet små oväntade händelser!
Vad var det senaste du köpte: Mat
Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit
Vad är det för väder hos dig nu: 17 grader och halvmulet
Godaste glassmaken: Är inte så förtjust i glass
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nja, snarare på attraktion
Sover du tungt: Njet, vaknar av att någon tittar på mig
Drömmer du mardrömmar: Drömde en förra veckan om att papi blev dödad av björnar
Trivs du med ditt jobb: Jao
Favoritklädsel: För tillfället är jag mest bekväm med min grå skjorta, men det är kattmat på den nu så jag är lite lessen
Favoritlåt just nu: Den där fuck you låten några inlägg ner
Vad ser du om du tittar till höger: Flugmaskinen
Vad gör dig glad just nu: Något som inte gör mig glad är att det är fruktklet på mitt skrivbord
Vad ska du göra härnäst: Hoppas på käk snart
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Något uttråkad, något hungrig
Favoritgodis: Lys Melk
Kläder just nu: Strumper, tights, linnen, hood
Sommarplaner: Sjukt deppig tanke! Sommaren 2011?
Hur många kuddar sover du med: 2
Spelar du något instrument: Nej
Morgon- eller nattmänniska: Natt
Vad är viktigast för dig: Familjen och lyckan
Är du kittlig: Aa fast på hemligt ställe
Snarkar du: Nej, gnisslar tänder is the shit
Stjärntecken: Firre
Äckligaste insekten: Maskar, även om det inte är en insekt
Längtar du mest efter just nu: Familjen, kompisarna och Linus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0