ny alarmsignal på ge



Den här låten har jag haft som alarmsignal i 2 år nu. Den har allt som en alarmsignal ska ha. Perfekt intro, mjukt ljud, försiktig röst och en text som till och med handlar om att man ska vakna.
Men så häromdagen när jag hörde denna låt klockan 06:00 så ba FUCK NO. Jag pallar inte höra den här skitlåten en gång till!
Så nu pågår en audition här hos mig. Följande kandidater tävlar om att bli Min Nya Alarmsignal. Deras arbetsnamn är änsålänge måndag, tisdag, onsdag, torsdag och fredag. Vilken ska bli den slutgiltiga vinnaren?



Klassikern How to Save a Life. Detta är ett starkt bidrag alltså.



Life in Technicolor i, känns som att vakna till en sagovärld.



Amsterdam. Eventuellt lite burdust intro.



Any other world. Också mycket starkt bidrag.



The Call. Enda kvinnan säger sig självt - starkt bidrag.

Kommentarer
Postat av: mari

the fray helt klart!

2010-09-20 @ 21:32:15
Postat av: honey

regina är nog min vinnare, sen the fray, sen life in technicolor & sen mika. skippa de andra!

2010-09-20 @ 22:54:37
URL: http://johannakronkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0