när kommer jag hem

Nu har jag bokat tågbiljett till Köpenhamn nästa fredag! Guuuuud så jag ser fram emot det. Mamma! Honey! Den Andra Mamman! Shoppa! Restaurang! KONVERSERA.

För det är faktiskt så att just konversera är det jag saknar mest. Bara prata med någon! Visst pratar jag med folket här men självklart blir det väldigt begränsade samtal eftersom jag bara kan vardagliga och allmäna ord och uttryck på danska.

Så ska det också bli askul att klä upp sig, sminka sig ordentligt och fixa håret. Jag har redan planerat outfits heeehe.

När vi ändå pratar om er därhemma. Ni är många som undrar när jag kommer hem. Och jag är ganska övertygad om att det blir först till jul.
Nu har jag ju snart varit här i 2 månader, och det har gått sjukt fort. Jag har aldrig längtat hem till det som är hemma. Ibland har jag bara saknat livet man kände till, men jag har aldrig velat ha det tillbaka på riktigt.
Så jag ser liksom inte anledningen till att hosta upp pengar för att åka hem en helg när jag inte behöver det. Då väntar jag hellre till jul för att vara hemma några veckor och ta en redig semester.

Så. Som det ser ut nu kommer jag hem först till jul. Men kom hit och hälsa på om ni vill!!!! Jag har både bred säng och två soffor.

Den här bilden tog jag förresten på Linnea nyss. Det framgår inte riktigt nu men jag höll på att dö av skratt när jag såg henne först. Sämsta kvalitén på bilden gav henne ett utseende som påminde om ett lik med två svarta ögonhålor.




Kommentarer
Postat av: honey

åååh, vi längtar oxå!



förresten, har du en ledig plats någon gång under v.44? om det är tillåtet att komma mitt i din arbetsvecka?

2010-09-26 @ 21:41:45
Postat av: fahlburg

heeye, snart blir jag arbetslös så då kan jag ju komma och terra dig! kanske kan få med mig någon annan trevlig människa så kan vi ta roadtrip ?!

2010-09-27 @ 15:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0