utsvulten, starved

Var hungrig vid 15. Ville vänta med att äta tills jag var riktigt hungrig så att jag skulle klara mig till kvällen. Väntade. La mig i soffan för att kolla på Quantom of Solace. Blinkar hårt var tredje sekund. Går över till sängen. Sover till klockan 17:45. Nu är nu. Är så sjukt hungrig. Det finns ingen mat, bara några slags hembakade wienerbröd. Har redan ätit ett sådant. Hungern river i min kropp. Pappan säger "Ska vi äta nere vid hamnen ikväll? Det finns ju ingen mat hemma och jag orkar inte laga heller." Visst, visst, visst bara jag får mat.
Men vid närmare eftertanke. Är så jävla hungrig NU. Innan jag sätter en restauranggaffel i munnen kommer klockan vara minst 20.
Gud vare med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0