visste du...

att jag vill ha en godisbit eller två eller tvåhundra
att jag har träningsvärk i axlarna sen ridningen igår
att jag lyssnar mycket på dansk obegriplig radio
att jag funderar på om jag ska spela Sims eller gå på toa först
att jag pratar låtsasdanska, alltså svenska ord med danskt uttal
att jag inte gillar temperaturen härinne
att jag avskyr när folk snackar för mycket utan att lyssna tillbaka 
att kärlek är inte här
att jag gillar att städa toaletter 
att jag alltid kommer att göra mitt bästa för att få alla att trivas
att jag är förälskad i Alex Karev in Grey's Anatomy
att sist jag grät den 22 augusti
att min mobiltelefon är två stycken numer
att när jag vaknar på morgonen fryser jag som en jude
att innan jag går och lägger mig måste jag släcka lampan som är 5 cm för långt bort från sängen för att man ska nå den på ett bekvämt sätt
att jag just nu tänker på vad TV-programmet i bakgrunden egentligen handlar om
att i morgon kommer jag städa toalett!! glad tjej
att jag hoppas det blir god mat ikväll
att jag verkligen vill äta kyckling snart, har gjort det EN gång sen jag kom hit!! EN gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0