bästa påsken

Vet ni hur kul jag hade det igår eller? Kvällen var dunder.

... Kanske var det delvis därför som jag mådde så jävulskt illa idag när vi skulle ut och åka bil. Jag fick sitta i baksätet på en liten äcklig golf som luktar farfar (ty det var hans). Dessutom var det en asslingrig väg och mamma körde som en riktigt tjyv. Så jag fick till slut ropa i panik att hon skulle stanna, ute i friskluften drog jag några darriga andetag och använde mitt starka psyke för att lugna lillmagen.

Resten av resan satt jag i framsätet med öppet fönster, djupt koncentrerad på vägens riktning och att andas lugnt.

Slutdestinationen var fiskrestaurangen Tiraholm, så där åt vi dyr fiskmiddag som mormor och morfar bjöd på.

När vi kom hem var alla skittrötta. Mamma la sig i en stol, Hannes på en filt och jag i hängmattan (Obs att pappa var inte med).

Sen har jag och Hannes hoppat studsmatta, cyklat en runda och sett på bästa Mästarnas Mästare. Nu ska vi se på Total Blackout på tv3play och äta upp våra påskägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0