hej



Aloha. Här sitter jag vid mitt portabla kontor och äter macka med kräftstjärtar och dricker julmust. Eller nej, förlåt, påskmust. Mitt portabla kontor innebär att jag flyttar med mig datorn, mobilen, bankdosan, ipoden, ipodsladden och datormusen. När Hannes ser detta suckar han och säger "Jag är såå avundsjuk på dig".

Med all rätta!

Det är fett skönt att ha ett portabelt kontor. Dock känner nog inte mamma samma glädje över mitt kontor. Hon tycks tycka att det är "ivägen". Varför? Hur skulle jag annars klara att deklarera idag, om jag inte hade haft mitt kontor?

Det är även fett skönt att ha Johan Alvarsson i huset!! .........Och det måste vara fett jobbigt för Johan Alvarsson att bara skriva med höger pekfinger... Tar lite extratid så att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0