hunger och sånt

Idag har jag ätit följande:
07:05 frukost
10:45 lunch
14:00 mellanmål
19:00 middag

Hoppet mellan 14 och 19 då jag bland annat red en timme och cyklade 5 km, det blev en aning för långt. Så därför är nu klockan 20:26 och jag är döhungrig. Vilken skit!

Bla bla bla.


Imorgon är det min sista dag på jobbet. Ganska vemodigt. Vissa utav barnen känner man ju ren kärlek till. Det blir inte så kul att säga hejdå till dem. Eller så säger jag inte hejdå alls utan bara sticker så jag slipper att eventuellt bli tåris. Åh på riktigt alltså. Det kan bli så att jag börjar lipa imorgon. Gud så genant det vore.

Kommentarer
Postat av: Nakne Kocken

kort enkel och bra blogg :)

2011-04-15 @ 18:14:42
URL: http://liteservicenaken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0