opassande

Hej och välkomna.

Detta är nuläget: Jag sitter på ett bibliotek och datar, jag är klädd i turkost, jag har en turkos bandana, jag har turkost nagellack och jag har riktigt horig turkos ögonskugga. Jag kan inte ens måla ögonskugga. Tänk er då hur horig den är. Jag ska sitta här tills min internetmätare är full, sen ska jag traska in till centrum och möta de andra. Instutionen jag tillhör heter Meskalin och vår färg är turkos, ikväll ska vi ha turkossittning. Det är därför. Förhoppningsvis kommer det bli tydligt för omvärlden när jag förenas med de andra, men just nu, sittandes på ett bibliotek, känns min karaktär lite vek.

Annat: FÖRLÅT för särskrivningen i föregående inlägg, så genant! Var un peu stressad där och då.

Annat2: Det går så dåligt i min bostadsjakt att det nog går bakåt nu. Jag har ju riktigt segt internet/inget internet alls ute på Öland, därför är mamma och pappa ansvariga för sökandet och ja... Noll framgång. Detta är väldigt jobbigt.


Kommentarer
Postat av: LINA HÅ

hahahh blev helt chockad när jag såg särskirvningen. mådde typ dåligt, trodde du redan förändrats så pass mkt att jag inte skulle känna igen dig om vi träffades.

2011-08-26 @ 15:28:51
Postat av: honey

är jag den enda som inte ser särskrivningen?! och vill du ha ett par ögon till som letar bostad, så säg till!

2011-08-26 @ 16:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0