hets igen

Hjelo russian fellows.

I dag har jag haft psykiska problem med mitt knä. Tänk er att jag tidigare var en aktiv person som fick ångest om jag inte var ute i friska luften varje dag och tog en PW varannan. Numer: ligger i min säng och vilar 24 fucking 7. Skriver filmanalys och kollar på Musikhjälpen. Ångestandas i hele magen, känner hur musklerna och konditionen slirar iväg allt längre bort.

JAG VILL MOTIONERA.


Och få julkänsla. Det är ett annat problem i mitt liv just nu. I morgon är det fjärde advent och det enda jag baserar den kunskapen på är almanackans ord. Det är bara en vecka kvar till julafton. Om 1 styck vecka, 7 styck dagar, 168 styck timmar - då är skinkan uttjatad, paketen öppnade, temperaturen i julfirarrummet stekhet och då har troligen familjen Lindahl fullkomligt slukats upp av speldjävulens käftar.

*tillbaka till idag*

I min säng. Ingen julklapp köpt. Ingen julmusik. Inga tända ljus. INGEN JULKÄNSLA. Jag har inte kunnat köa någon julklapp eftersom jag inte kunnat gå redigt på över två veckor. Palla kryckor på kullersten och med shoppingpåsar. Palla va retard.




Åh gud.




Nästa veckas schema:
måndag 19 Sista arbetet på filmanalysen, möte med nya radiostyrelsen, inköp till julfesten
tisdag 20 Seminarium i skolan, JULFEST på kvällen
onsdag 21 Bakis deluxe, städa efter julfesten
torsdag 22 Mamma och Linnea kommer hit, DÅ ska jag köpa julklappar
fredag 23 Hem med mamma och Linnea
lördag 24 .... inget planerat
söndag 25 Traditonsenligt julfirande med mamma släkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0