låt mig klaga

MEN RÖVIIIIZ DÅ. Skulle cykla 3 minuter lång cykeltur till närmsta affär och sedan hem igen. Nu: kan ej gå töjp. Så himla störigt att detta knä är så äckligt envist och ba ger igen för 19 så gott som smärtfria år (alltså mitt hittils levda liv).

Jag stör mig som fan på att ta bussen överallt, på att inte kunna sitta ned i mer än en timme, på att inte kunna åka hem till kompisar, på att inte kunna gå på stan. HAR INTE KÖPT EN ENDA JULKLAPP ÄNNU FÖR JAG PALLAR INTE KRYCKOR PÅ KULLERSTEN?!


Kan ni inte bara köpa ut en permobil till mig?


Kommentarer
Postat av: honey

ulle har ju en över som hon inte använder så mycket ;)

btw, har inte heller köpt en enda julklapp och jag har inga kryckor att skylla på.

2011-12-13 @ 00:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0