OM MIG

Antiklimax! Jag trodde det skulle bli värsta undersökningen hos ortopeden. Böjtest löptest vridtest belastningstest you name IT! Men nä.
20 minuter på en brits medan två (faktiskt) läkare böjde och vred på mina ben.
Ingen diagnos fick jag heller. Bara lösryckta meningar som "större glapp än de flesta", "patella", "det knakar en del" och "på gränsen".
Så ja. Jag kommer få gå till en sjukgymnast för att träna upp musklerna kring knät så att jag får bodybuilderknän - det är vad mina leder kräver. Pansar deluxe!

Annars så har jag hur jävla torra läppar som helst!

Och det är ganska besvärande.

Om töjp en timme kommer mor och Linn1. Innan dess ska jag nog ställa undan vinboxen som står på mitt bord (alltid redo, redo för tappning) med pipen lagom utanför bordskanten.


HEJDÅÅÅ!!1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0