äh vi kör igen

Tittar på Dom kallar oss artiser nu. Ser Adam Tensta gör en riktig blattehälsning, först high five fast med vågräta händer och sedan knytnävarna mot varandra. Hela tiden allvarlig och typ "tjena tjena".
OCH JAG VILL OCKSÅ GÖRA SÅ?
Jag vill också vara så råtuff. Istället säger jag "hihihi heeej hihihi". Jag är en sån TÖNT.


Och så har jag suttit här i soffan nu med ett riktigt lökigt flin och kollat på Klass 9A. Återigen sådär löjligt emotionell när det handlar om kidZ.

Efter ett besök på Stockholm Streetstyle: Saker inom mode som jag känner att aa fast ne:
1. Vita strumpbyxor
2. Sånnadär vantar med halva fingrar. Eller att ha 1 st skinnhandske som Eric Saade.

Kommentarer
Postat av: Anonym

alltså.. vi kanske ska sluta med det där kramandet? och vara lite tuffare. ta det till en ny nivå. tror det kommer kännas mer rätt.

2011-02-22 @ 02:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0