bloggjobb

Den hetsen man känner att kolla sina favoritbloggar varje gång man startar datorn. Så är det knappt aldrig någon som uppdaterat en sådan här "tidig" morgon.

För vaddå "tidig" egentligen? Minst 90% av Sveriges befolkning måste ju klivit upp nu. De allra flesta har jobbat eller gått i skola iallafall sen 8. Och de som har storbloggar... Jag tänker att bloggen är ju ändå lite av deras jobb? Så en uppdatering innan 10 borde man väl iallafall få till?




Aaa faaast vid närmare eftertanke... Om Kenza uppdaterar med en bild på sig själv nyvaken och skriver Good morning sunshines, då kan det kvitta.

Kommentarer
Postat av: vanja

jag H_A_T_A_R hennes "puta med läpparna och vrider på huvudet i 45 grader godmorgon jag känner mig så otroligt vacker och jag är osminkad också och kolla så fint när solen lyser upp bakom mig och nääääe tihi generad jag har inte mascara, mina ögonfransar ÄR så långa!!"-bilder. får fan puls nu

2011-02-14 @ 13:54:12
Postat av: ELLEN

Haha, älskar kombinationen av ditt inlägg plus ovanstående kommentar... (håller med er fullt ut!)

2011-02-14 @ 18:48:33
URL: http://ellensbloppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0