fikahets

Det är mycket som är bra och fint med att vara tjej. Kvinnors relationer är så mysiga, varma och öppna oftast. Det finns dock en grej kvinnor emellan som får mig att vilja ladda bössan.

Fikahetsen.

De kvinnor som älskar att truga på andra kvinnor fika för att sedan luta sig tillbaka och säga: "Själv håller jag igen lite". Eller: "Ska du inte ha mer?" och sedan "Fast för mig räcker det nu."

Den där äckliga jävla stoltheten en kvinna känner när hon ätit mindre än en annan kvinna. Hur gärna hon vill påpeka sin egna duktighet och samtidigt påpeka den andra kvinnans dåliga karaktär. Kvinnor som med hjälp av fika trycker ner andra kvinnor till botten och sedan gnuggar klacken med ett belåtet flin.

Fattar ni vad jag menar? Känner ni igen det?

Kommentarer
Postat av: vanja

JA

2011-02-12 @ 20:29:07
Postat av: Sebastian

Så jäkla sant!

2011-02-12 @ 22:40:43
URL: http://www.hallenius.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0