fyra punkter såhär på kvällskvisten

  • Jag, mamma och pappa var ute i skogen 1,5 timme idag. Vid ett tillfälle stannade pappa upp, blev tom i blicken och sa: Jag vet faktiskt inte var vi är någonstans. Men hem kom vi iallafall.
  • Jag har rivit mig på en buske, 5 cm långt i fejjan. Inte djupt, men rött och svider något jävulskt. Det gör sig fint till mitt röda nagellack. Älskar att förklara skador också, till exempel på jobb som jag ska på imorgon.
  • Imorgon ska jag anmäla mig till en skrivarkurs i sommar, 7.5hp!
  • Hela Sveriges skådespelarelit har nog medverkat i en Wallanderfilm nu. Alla utom Peter Haber och Mikael Persbrandt av förklarliga handlingar, de har ju annat för sig.

Kommentarer
Postat av: linn1

punkt ett; hahahaha

2011-02-21 @ 19:31:08
URL: http://crapcrapcrap.blogg.se/
Postat av: Lisa

Punkt 4. Klockrent.

2011-02-22 @ 18:34:51
URL: http://lisaseskapader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0