låt oss tala om kakao




Som vanligt när jag plockar ut kakaon så tänker jag "ta det försiktigt nu". Inte för att jag kan tappa den utan för att jag lever i tron om att kakao kan flyga och ge fläckar på exempelvis underarmar.

Konstigt!

Dock vet jag nog vad detta kommer ifrån, för vill minnas att jag någon gång under dagistiden råkade ut för detta. Vid ett oförsiktigt ögonblick fläckade jag ner mig och fick lite skit från fröken. Och som det satte sig! Jag tror alltid att jag ska bli skitig och fläckig av kakao, att den liksom ska blossa upp när man häller den och permanent bosätta sig på olämpliga ställen.

Som en riktigt vred rök från LOST.



Dessutom kan man ju säkert känna sig lite snuvad på konfekten eftersom kakao ser så GOTT ut! Men sen smakar det bara jävulskt starkt.

Kommentarer
Postat av: Emelie och Angelica

Hej!

Just nu har vi en tävling på våran blogg där du kan vinna ett presentkort värt 100 kronor i valfri affär, bara genom att gilla en kommentar!

Kolla vår blogg för mer info :)

2011-02-14 @ 21:36:46
URL: http://eaamw.blogg.se/
Postat av: Sarah Ahlsten

Vad intressant dina poster är. kommer verkligen att läsa dina poster igen! :) Ha en rolig vardag :)

2011-02-22 @ 17:18:26
URL: http://jade.se/reseguide

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0