there's a cold war coming

Asså ÅH.

Var tvungen att elda i vår vedpanna nyss eftersom pappa sov och temperaturen understeg 20 grader. Men vedasen vägrade brinna!!!!! Stod därinne tills jag blev förbannad och höll på att kvävas av rökhosta.

Nu stinker jag rök. Vet inte om jag ska byta om eller ge mig ut och gå. Det är ju så sjukt trist att gå när det är mörkt. Och jag har dessutom gått samma runda sen snön kom i december...




Förresten Linnea, Osman G har varit inne på ditt rum oroväckande länge nu. Tror att han går igenom både garderob, lådor och kartonger på jakt efter prylar han kan använda. Hoppas det är ok med dig.




Aa och biljetten är bokad. 28 juni blir det Coldplay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0