yellow

Hej snickare.

Hade världens jobbigaste ridlektion igår. Idag kan jag knappt ta ett steg utan att förgås av träningsvärk. Typ rumpan! Typ triceps! Eller värst av allt: typ ryggen!

Vi tränade mest på sitsen och mitt problem är ju att man åker fram med axlarna lite. Aa så efter varje grej jag gjorde (typ avsaktning och liknande) så skulle jag rulla bak axlarna igen. Efter 10 minuter av 45 så kände jag att GOOD LORD JAG KOMMER DÖ. För att jag var så TRÖTT. Den där axelrullen kändes som ett maxlyft i bänkpress restrerande 35 minuter.



Förresten så skapade jag ett e-sparkonto förut. Kände mig oerhört vuxen när jag satte in min första tusenlapp...


Kommentarer
Postat av: Emily

Du är inte ensam om att ha träningsvärk efter ridningen haha! Armarna och ryggen känner jag mest xD

2011-02-02 @ 17:10:36
URL: http://memily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0