mx

Rensar ur mina garderober och skåp i brist på övrig sysselsättning. Hittar exempelvis 5 par linser värda hur många hundra som helst. Längst in i garderoben har trettonåriga jag gömt reservband till första behån. I lådan längst ner ligger ridstrumpor i färgkombos deluxe, helt omöjliga att matcha. Även en lila långarmad tröja size 158/164.

Vill skicka en glädjekick till Linnea som under P&L supit bort sin tredje mobil. Atm sitter hon fast i en bilkö, hennes från Skövde till Smögen skulle gått 16:32. I affekt ringde hon mig, ledningscentralen, jag har avbokat hennes biljett och kirrat en ny, 100 spänn dyrare och 1 timme längre.

Nu ska vi äta middag. Skulle kunna döda för fisksoppa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0