27 grader

ÄNTLIGEN har jag fått sola! Har längtat efter det varje gång jag sett en liten solglimt men antingen har det varit 13 grader varmt ute eller så har jag jobbat. Idag har jag och Angela stekt i vår trädgård och badat i världens smutsigaste insjö. När man reser sig upp så är varje hårstrå på kroppen markerat med brun smuts.

Har jag fått färg då? Of course my horse har jag det. Har jag bränt mig då? Of course my horse har jag det. På mitt vanliga ställe = ögonlocken.



Jättesvidigt.

Nu ska jag sminka över det, klä på mig annat än ett genomskinligt linne med mystiska fläckar på (TACK Linnea) , hämta Angela och sen åka in till stan för att hyra filmer.

...Och köpa godis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0