from necklace to poop


Här ser ni en ovanlig syn - mig i halsband. Ty jag har svårt för halsband, använder dem väldigt sällan och känner mig obekväm när jag väl har det. Men jag har många fina som jag fått och då är ju problemet ett faktum. Jag borde använda mina halsband men kan inte. Den här helgen har därför varit ett slags fat camp fast med halsband. Känner mig fortfarande inkedjad. Vilket i och för sig är helt i sin ordning, jag är ju inkedjad.

Tidigare idag var jag i en fårhage och hälsade på. När jag kom hem trampade jag av mig stövlarna för att sedan direkt trampa i något kallt och fuktigt. Såklart var det fårbajj som jag fått med mig hem under stövlarna. Bajj på ena strumpan och bajj på golvet. Luktade så in i helvete äckligt. Dessutom var det mina favoritstrumpor jag hade på mig, hann bara använda dem i en ynka timme. Total waste.

Imorgon ska jag jobba 08:45-17:15. GaAnska lång dag yes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0