lättpåverkad

Igår köpte jag silverschampo. Vilken statement det är. JA MITT HÅR KÄNNS LITE VÄL GULT. När man går fram till en expedit på Åhléns och ber om hjälp så kan man ju inte undgå att lägga märke till det försiktiga getögat som kastas mot håret.

Dessutom sa en pojke på jobbet såhär häromdagen:
- Men asså Ellen... Varför är det så att du har gult hår och bruna ögonbryn?

Det var ju iallafall att gött att mina målade ögonbryn inte såg alltför hemmagjorda ut.



Så för allas trevnad köpte jag alltså en tub silverschampo för 105 jävla kronor.


Låt oss nu avsluta denna lördag med en kiwifågel som jag hittat hos min bästa blogg aka hanapee.blogg.se.



Hejdå!


Kommentarer
Postat av: honey

själv köpte jag ett för 185:- juicy!

2011-03-19 @ 22:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0