sadness is a blessing

Hej. Här sitter jag och gejmar.



Och ÅH! Nu har jag den här tröjan igen ju?! Jag lovar att jag inte har haft den på skitlänge men just idag, just när jag kände mig redo för ett litet webbizkort, då valde jag såklart den som myströja när jag kom hem från jobbet.

Nu ska jag gejma Sims. Fast nej, först ska jag kolla på Stylisterna. Ni kollar på det va? Och ni hejar väl på Melody och Caroline? Och ni stör väl er något så jävulskt på Kajsa? Och ni vet väl att det är Andreas Wijk som sjunger introsången? Och ni har väl sökt på den på spotify men inte hittat den och blivit besvikna?

Hejdå, här får ni en treklöver av mig som ni kan sniffa på tills nästa gång ♣

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Du bor i den tröjan, erkänn!

2011-03-07 @ 18:37:29
URL: http://www.hallenius.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0