som ni längtat

Det är med lätt ångest man ger sig ut i samhället nu. Jag är ju This Week's New Face för alla barn och barnföräldrar i byn. Känner mig som en kändis.

Sen undrar jag om det egentligen heter målSÄJANDE eller målsÄGANDE? Är det någon som säger målet eller någon som äger det?
Jag skulle nämligen använda det ordet häromdagen men avbröt mig hastigt när jag kom till G:et för jag visste inte hur det skulle uttalas. Det gjorde inte så mycket dock för det var ingen som lyssnade på mig ändå.

Jaha nähä hörrni, jag vet ju inte vad jag ska skriva för det enda jag gör är att jobba, sova, gå promenader och att sitta vid datorn. Kul liv. Kul som fan.

MEN om en vecka fyller jag iallafall år. Grattis. Och idag fyller Linnea år. Grattis.

Kommentarer
Postat av: Annie Lundberg ..om du minns mig

Ville bara säga att jag också har ett kul liv, kul som FAN.



..så du är inte ensam.

2011-03-05 @ 17:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0