otippat ändå

För en minut sedan kom jag ihåg en jätterolig grej som hände på väg hem från Ayia Napa! Alltså den 7 juni 2010.

När vi skulle gå igenom säkerhetskontrollen var jag nervös somm vanligt. Kontroll av handbagage och mig själv får mig alltid att tänka efter PÅ RIKTIGT. Har jag verkligen inget knark på mig? Nej, det hade jag inte utan blev genomsläppt. När jag packar ihop mina grejer tittar jag mot det andra rullbandet där den andra kön packar ihop sina grejer. En ung cypriot har dock råkat ut för trubbel. Runt honom står ett gäng sura herrar som pekar på hans ryggsäck. Cyprioten tar av sig den och öppnar den.

Jag tror han ska hålla upp en knarkpåse.

Istället visar det sig vara en ENORM vattenmelon!

Han tar alltså med sig en ryggsäck med en vattenmelon upp i luften.

Kommentarer
Postat av: linn1

haaaaaaaaahaaa

2011-04-03 @ 13:04:43
URL: http://crapcrapcrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0