glad fredag

Igår var en så lustig dag. Kom hem 14:30 och var helt slut. Letade med ljus och lykta i både kropp och sinne men hittade inte en endaste enhet energi. Gick och la mig efter att jag skrivit Liseberg-inlägget. Sov till 17. Åt födelsedagsmiddag med mormor och morfar. Gick till sängen igen. Halvsov till 20. Gick till soffan. Kollade på TV. Somnade igen vid 22:30. Fattar inte hur jag kunde vara så sjukt trött precis hela dagen?

Idag var dagen iallafall bättre. Så pass energirik att jag tog mig en fullastad bajsblöja redan 08:20. Världens sötaste unge som sket ner sig 5 minuter efter att han hade fått ny blöja. Snutten.

När jag kom hem vid 14:30 så datade jag i 2 timmar, sen var jag ute och gick 1 timme , sen åt jag, sen datade jag, sen var det nu.

Nu ska jag ta på mig strumpor ty jag är extremt frusen om fötterna sen ska jag styrketräna. Det står nämligen på mitt träningsschema idag. Hade aldrig gjort det på eget initiativ.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0