hej hå vi till vår gruva gå

Haha alltså tydligen är det någon hockeygrej ikväll? Mamma har satt på TV:n där Sportspegeln visas och någon tjomme vid namn Per Mårts pratar om erövrande av toppen. Jag kunde INTE bry mig MINDRE.

Jag vill inte lägga upp bilder på det jag köpt för det ser alltid så B ut när man har lagt skrynkliga kläder på ett skitigt golv. MEN jag har iallafall köpt en tegelfärgad långkjol, tre linnen varav ett är så SJUKT fint, låga Converse (345 kr HAHA in your faces), en vit blus, solbriller, väska, födelsedagspresenter till Hannes, badbyxor till pappa, mat, öl och vin.

Sist jag körde hem från Göteborg City Airport var det november och ishalka, jag körde fel två gånger i Göteborg och en gång i Borås. Trodde att livet var slut. Igår var det visserligen spöregn men herregud vad bra jag körde alltså. Hade det handlat om orientering kan man säga att jag spikade hemkörningen. Att jag skriver detta är delvis för att jag vill ge mig själv en egoboost eftersom jag ska köra exakt samma runda på fredag då jag ska hämta Linnea och Elin på flygplatsen.

Nu ska jag duscha, sen se på Mästarnas Mästare och fnissa åt Anders Limpar. 


Kommentarer
Postat av: Lisa

Fint att du slänger dig med orienteringsuttryck.

Det uppskattas alltid.

2011-05-15 @ 22:33:50
URL: http://lisaseskapader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0