linnea är hemma2

Så gav jag mig alltså av med bilen klockan 07:25 imorse, 5 minuter försenad. Körde körde och körde till miniflygplatsen nordväst (sa min inre kompass) om Göteborg. Kom dit 5 minuter försenad (fattar inte hur det är möjligt att jag räknade rätt PÅ MINUTEN?), hämtade Linnea och Elin sen körde jag hem igen. Efter lite turer i Värnamo var vi hemma 13:30. Sex härliga timmar framför ratten idag alltså.

Nu ligger det en liten nassegris här i soffan, tror inte det gick 5 minuter innan hon sov efter att hon lagt sig ner.

Jag sitter bredvid som en livvakt. Hannes var helt otroligt störig innan, körde in sin cykel i huset, hoppade i soffan och höll på. LÅT HENNE SOVA?!

...Vi ska faktiskt ut ikväll ditt retard.

 

VET NI förresten vad som hände förut? Nej, såklart inte. Det var nämligen så att jag fick ett telefonsamtal som gav mig jobb från måndag till midsommar. TJOHO! TJOHEJ! Ska jobba på en förskola/ett dagis. Gud så skönt. Det var precis fram till midsommar som jag vill jobba. Vad som ska hända under juli månad är ännu ett ?. Under augusti ska jag leta lägenhet/rum i Kalmar och sen flytta. FÖRHOPPNINGSVIS. Vi vet ju hur det gick sist jag trodde att jag skulle komma in på en kurs/utbildning. Total fail.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0