....okej

Det är lustigt det här med nyttigheter och mat. Jag har just ätit en macka och håller på att förgås av dåligt samvete och äckel. På riktigt alltså. Jag var inte tillräckligt hungrig för att äta den och nu efteråt känner jag hur den sitter som en bastant klump i strupen på mig. Hade jag kunnat kräkas på kommando så hade jag gjort det nu.

Men iallafall, för 2 år sedan hade jag aldrig känt så för en macka? Men sen började mamma och pappa med LCHF (Low Carb High Fat = lite kalorier mycket fett) och sen dess mår jag illa vid tanken på mjöl. Jag äter hellre fettdrypande bacon än vitt bröd. På riktigt. För mig är bananer onyttigt men smör nyttigt. Och det hör man ju hur befängt det låter, men det är verkligen så det känns.



Eller äsch. Jag kommer inte till någon slutsats. Jag mår illa av en macka helt enkelt. Hej på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0