utgång e framgång

Det är lite som att släpa sig till sin egna avrättning att logga in här nu. Så jävulskt dött och ni ska bara veta vilken dålig känsla jag har när man sitter här och velar över tangenterna och ser markörens psykadeliska blink.

Men ändå så fortsätter vi ett tag till tror jag allt.

Igår var jag och Johanna som sagt på Popadelica i Huskvarna. Det var ett mycket litet ställe. Mycket litet. Men ändå ett mycket litet ställe som levererade. Detta var vad vi såg:
1. Tove Styrke. Fjortiskillarna trängdes i kön med sina uppkavlade shorts och jeansskjortor. Försökte få i gång ni vet den där som studenter sjunger ÅÅÅ Å Å Å ÅÅÅÅ Å men tystnade ganska kvickt när de bara hörde sina egna målbrottsstämmor. Sen kom Tove in med strumpbyxor, body, lila dunväst och gammeldags pilotglasögon... Je ne sais pas om jag är konservativ men det var FULT. Hon sjöng och viftade och skakade lite och enligt mig var det sådär bra.
2. Veronica Maggio. Jag älskar henne. Jag älskar älskar älskar henne. Hon var så fantastisk.
3. I'm from Barcelona. Jag älskar dem. Jag älskar att de sprutade ut konfetti och ballonger och fick hela publiken att hoppa, dansa och göra rörelser till Treehouse-låten. Dock blev jag lite nervös när de skulle börja stage diva och sångaren forslades rakt mot mig. Det hela gick dock bra. Jag tog på hans ass hehe. Men på riktigt alltså, de var så sjukt bra live. Svettigt.
4. Daniel Adams-Ray. Putten då. Kan inte tänka på annat än att han är liten. Han är dock även enormt musikalisk och duktig och gör det fett bra live. Fast jag var sketslut sen ovanstående så det blev inte 100%.
5. Rebecca&Fiona. Vill bara supa till det rejält och gå på deras spelningar. Man hör ju liksom vilken fet musik de spelar men kan inte agera till den när man bara druckit Ramlösa. Fiona hade en silvrig magtröja och Rebecca hade spruckna byxor.

Betyg: 4 av 5. Det hade gärna fått vara större och lite mindre femtonåringar i Dividedoutfits. Men fett värt 450 spänn.

Idag har jag mezt zolat. Även lagat Chili Con Carne. Imorgon ska jag mezt zola. Även tvätta kläder inför tisdagens Londonresa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0