askul

Jag hade verkligen för avsikt att uppdatera igår, det hade jag verkligen. Dock så kan jag inte styra över vädrets makter så när det mullrade i horisonten stängde jag snällt av datorn och drog ur kontakten. Dessutom var jag lite körig i magen så att säga efter lördagskvällen, hade inte krafter att sitta uppe utan sov hela eftermiddagen och åt pizza på kvällen.

Idag började jag mitt nya jobb. Vilken succé det blev, jag fick åka på studiebesök på en bondgård. Klappa kalvar och få kodregel över hela mig när jag klappade en ko som ville klia sig på mig. Luktar bajj om hela jackan. På riktigt alltså så kommer detta jobbet bli skitkul. Bra kollegor och jag ska vara med småbarnen = det roligast










Pallar inte mer. Ska leta efter katten istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0