wait til you see my smile

Så idag steg jag upp vid 07:45 för att baka frallor och muffins till en morsdagsfrulle. Det blev både lyckat och kostnadsfritt. Tjohej.

Har ni märkt att ordet tjohej numer ingår i min vokabulär? Känner att det verkligen hör hemma där, det är ett så positivt laddat ord att man både blir glad av att skriva och att läsa det.

Här är något annat som ger humöret en rejäl skjuts! Tänk även att vi är lediga torsdag-måndag! Är inte det helt fantastiskt. JohoOrå.



Eller den här låten, hur bra är inte den?



Och så är Angela hemma! Och Lina kommer snart hem! Och Mathilda är också hemma!

Dessutom så gittar Linnea tillbaka till London idag, skönt det, äntligen slipper vi den jäveln. Iallafall en månad. En månad av fred och frihet. Vi får tillbaka ett rum att hänga tvätt i och jag får tillbaka ett rum att måla naglarna i (får inte göra det i övriga huset, vår känslige far får huvudvärk).

Mitt enda problem är att det på mitt träningsschema idag står "Aktiv vila, till exempel ett varmt bad, bastu eller massage". 1. Vi har inget badkar 2. Vi har ingen bastu 3. Ingen här vill massera mig. Trubbel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0