timshel

Alltså Ryan Air är ju verkligen något i särklass. Jag ska ju till London nästa vecka och fick nu ett mail om att jag ska checka in online. Okej. Väl inne på ryanair.com så fattar man ju INGENTING. Vad är reklam? Vad är Ryan Air? Vad är virus? Och så ska man klicka i och godkänna åtta rutor som man egentligen inte alls fattar innebörden av.

Så jag sket i det.

Är ur form idag. Vaknade halv nio, red med Kajsa, duschade, sov 2h i soffan sen satte jag mig upp och tog fram datorn. Kan fortfarande räkna med en hand antal meningsutbyten som har skett mellan mig och övriga i familjen sen i söndags. Vet inte om jag sprider någon slags aura omkring mig kanske? Ty jag blir ju inte ens tilltalad?

Jag sörjer dock inte jättemycket över detta.

Inte heller tänker jag statusuppdatera på fb om att det har snöat. Alla såg det ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0